25 Haziran 2012 Pazartesi

Son Bir Aşk Gibi.

Çok yıllar önce çok yakından da olmasa tanımıştım seni. Yolum bir şekilde yakınından geçmişti. P. ile ilk sevgili olduğumuz zamanlarda dinlemeye gelirdik sizi. Siz P. ile ayak üstü sohbetler ederdiniz. Yıllar geçti şimdi. Eski Beyoğlu günlerine doğru bir bakış atıyorum.. geçmiş zaman.. P. de yok sen de. Üç yıl arayla -benzer nedenlerle- gitmişsiniz. Gözümün önünde şimdi o mekan: Sen sahnedesin, P. de sahne önünde. Acaba ne konuşuyorsunuz? Senin yaşını dört geçtim, P'nin yaşına henüz yedi var. Ne zaman seni ansam O da var o özdeş hissin içinde. Anneannemin ölen bebeğine ağlayamayıp da ölen civcivine ağladığı gibi... mi şu an içimde birikenler.. sanırım öyle. Sessiz bir odada, bir ölü kadın, iki genç adamız şimdi.

Düşlüyorum bu kenti
Son bir aşk gibi.

Düşlüyorum bu kenti... son bir aşk gibi.

6 yorum:

cem dedi ki...

ne büyük kayıptır kazım koyuncu....

sonra hayat böyle bir şey, herkes için gibi bi şiir okuyor ya sezen muhabbet kuşları şarkısının sonunda, o geldi aklıma...

hayat böyle işte, acımasız. herkes için...

hypo dedi ki...

güzel bir yazı.
daha sık yazmalısın...

Kızıl dedi ki...

dinleyemediğim sanatçıdır kendisi. gittiğinden beri, zorlandığım dinlerken. her gidenim onda birleşiyor sanki biraz da.

Kızıl dedi ki...

bu arada Cem, Karoshi evden yorumlara yanıt veremiyor :) okula gitmesi lazım yorum için. haber ver dedi... verdim :)

cem dedi ki...

ben de beni ciddiye almıyor artık diye düşünüyordum..:)

Karōshi dedi ki...

Acıdan geçip de güzelleşen adam:
Burdan da yanıt vereyim: Hayat acımasız evet. Bize acımaması için gereken her hatayı yapıp sonra da böyle diyoruz:) Gene de bazı insanların başına çok daha erken geliyor hatasız olsalar da beklendik sonlar. Sabah iyi modda uyandım. Kabullendim şu an yaşamımdakileri...

Hypo:
Sağolasın.. içimden geldiğince sık yazıyorum. Ama yeterince sık değil haklısın:)

Pandora:
Benim de kalbimi değişiyor Kazım. Özel anlarda cesaret edebiliyorum ancak dinlemeye... canım arkadaşım..... Yarın sizdeyiz ne güzel:) Muah!

P.S. Mesajımı ulaştırdığın için blogumda sağol canım:)