31 Ağustos 2012 Cuma

Instance

Siyah üzerine bol mor çiçekli bir elbisem var benim, bu akşam onu giydim. Minik minik-morun farklı tonlarında çiçekler, şimdi üzerimde "benim" dans etmemi bekliyor. Ne küpe taktım ne kolye. Bir tek Albatros'um var sol göğsümde. Bu böyle bir akşam, Albatros'um ve mor çiçekli elbisem. Kurmaya çalışıyoruz ama çok zor-ben ve O üzerine bir kafiye. Kafiyeyi sevenimiz yok belki de. Bir sevda var gene  de içimde-yaşamaya dair. Sevdanın dili lal bu akşam. En bilindiklerle aradığı için anlamı, en bilinmezlere kapanıyor... tüketmemek için çabasını, gözlerini kapıyor tüm sözcüklere. Ne küpe taktım ne kolye, işte tam bu yüzden. Daha güzel bir şey söyleyemiyorsa, sussun diyor kalbine. Şampuan kokusu burnumda, bu benim kendimim. Mor çiçekli elbisem üstümde... Albatros'um sol göğsümde, ben bu akşam bir başka güzelim.

P.S. Gerçekten güzelim. Sen olsan sen de severdin. Instance da olsa öyle..

5 yorum:

Kızıl dedi ki...

Immm hayal ediyorummm, hayal ediyorummmm. Evet, evet çok güzel olmuşsundur. Öpüyorum albatrosundan. Çok mu erotik oldu. Olsun.. Erotizm kokuyor yazın.

cem dedi ki...

her şey ayrı yakışır sana da mor başkadır, mor güzeldir. ne kolye ister ne küpe üstüne. bir de hüzünlü bakıyorsa insan sen gibi...

U.T dedi ki...

Benimde kendime güzel geldiğim zamanlarım oluyor.Öyle iç motivasyonum yüksek oluyor .Belkide yıldızların konumundan ya da BAŞKA şeyler böyle hissettiriyor.

Karōshi dedi ki...

Pandora'm, aldım öpücüğü... veee.. sana da bir sabah poğaça yapayım:) Erotik oldu mu şimdi bu da:)

Cem'im,
Hüzün bakışlarımızdan ne zaman silinecek acaba? Gerçi silinsin ister miyiz sen ve ben? İyileştin umarım.. kocaman öptüm seni arkadaşım benim.. Poğaça yer misin sen de?

Umar,
Yıldızların konumu olayına inanmaya başlayacağım ben de yakında Başka şeyler de o olayların etkisindedir belki.. bilsem keşke.. Poğaça sabahındayım ama ben bu sabah:) Sen peynirli poğaça sever misin?

Kızıl dedi ki...

sevgili arkadaşımız Umar severse peynirli poğaça, ben de severim. :) geri kalmam..

ve Cem'e verdiğin yanıt. hüzün, insan olmanın diğer adı gibi. bedelli bişi belki ama olsun.